Jak získat návštěvníky Pitch Decku?

Co to vůbec Pitch Deck Live je?

Pitch Deck LIVE je kombinace klasického Pitch Decku, dodatečných podkladů (grafické náhledy, videa, účetní materiály, životopisy, atp.) a dalších interaktivních informací, které jsou prezentovány třetím stranám on-line. Mezi třetí strany patří zpravidla investoři, ale mohou to být také potenciální obchodní partneři, spolupracovníci, noví členové týmu. Všechny tyto strany vstupují do kontaktu v řízené komunikaci. Tzn. že aktivní komunikace je určena pouze ověřeným členům platformy. Business Owneři a Investoři mají k dispozici bezplatné asistenční služby.


Již několik desetiletí jsou pitch decky jedním z nejlepších způsobů, jak prodat investorům váš podnikatelský nápad. Zatímco před 15 nebo 20 lety nebyl design hlavním, většina snímků měla modré pozadí a krátký, výstižný text o jejich produktu, ke konci prezentace byly začleněny jednoduché statistiky a grafika. Dnes je grafické zpracování zásadním faktorem. Nevhodný návrh může zanechat špatný první dojem.


Pitch Deck Live přináší celou řadu výhod, které rozšiřují jeho tradiční formu.
Atraktivní Pitch Deck

5 tipů, jak získáte návštěvnost Pitch Decku


  • 1. TIP - cílová skupina a Pitch Deck na míru
    Je velmi důležité, abyste měli Pitch Deck vytvořen pro konkrétní cílovou skupinu. Pokud chcete oslovit více zákazníků, zpracujte si Pitch Deck tak, aby se co nejatraktivněji seznámili s Vaším podnikáním a doslova jste je uchvátili svojí vizí. V případě, že hledáte obchodního partnera, investora, držte se faktů, ekonomických ukazatelů a dalších důležitých metrik, které případné zájemce budou zajímat. Nezapomeňte také rozvést kam může příležitost vyrůst.

  • 2. TIP - sdílejte přes sociální sítě Pitch Deck díky unikátní URL
    Každý Pitch Deck získává unikátní adresu ve tvaru např. www.pitchdeck.cz/mujprojekt. URL adresu si můžete nadefinovat sami a kdykoliv si ji také změnit. Je to skvělý nástroj k tomu, abyste mohli sdílet jednoznačný zdroj faktických informací pro Vaše publikum. URL můžete sdílet na sociálních sítích, ve článcích atp. Pitch Deck Live je navržen tak, aby motivoval návštěvníky dozvědět se o Vašem projektu více.

  • 3. TIP - odkaz v podpisu e-mailingu, webu
    V rámci tipu č. 2 jsme si řekli o URL adrese. Tuto adresu můžete dát také do svého e-mailového podpisu, jednoduše s klíčovým slovem třeba "Náš Pitch Deck". Na své webové stránky do patičky si můžete dát odkaz Pitch Deck, který bude směrovat právě na tuto stránku. Samotná platforma pak profiltruje návštěvníky a ty s opravdovým zájmem bude motivovat k interakci.

  • 4. TIP - navazujte spolupráce, komunikujte
    V administraci Pitch Deck Live máte u svých projektů seznam konkrétních osob, kteří si Váš projekt (Pitch Deck) prohlédli. Kontaktujte je. Buďte proaktivní. Podnikání je o akci. Chcete výsledky a příležitosti? Nebojte se jít jim naproti.

  • 5. TIP - vylepšujte, buďte agilní
    Pitch Deck je nutné vylepšovat. Doplňujte si do svého veřejného on-line Pitch Decku informace. Mazejte informace, které se neosvědčili či nejsou relevantní. Zapracujte na svém copywritingu. Pokud si na to netroufáte, neváhejte oslovit profesionálního copywritera. Svůj on-line Pitch Deck doplňte o obrázky, screenshoty, fotografie a další materiály, které udělají stránku atraktivní. Udělali jste na svůj Pitch Deck kampaň? Zkuste získat od návštěvníků zpětnou vazbu (třeba viz. tip číslo 4). Své poznatky můžete promítnout do vylepšení Pitch Decku.

Vyzkoušejte nezávazně
Pitch Deck LIVE

Chci se registrovat jako HOST